Wdrożenie CRM i koszty, jakie za sobą pociąga

Wdrożenie CRM – koszty projektu

Wdrożenie CRM to proces często długotrwały i skomplikowany. Jednak tylko dzięki odpowiedniemu przygotowaniu firmy do implementacji możemy myśleć o ostatecznym sukcesie uruchomienia nowego systemu informatycznego. Stąd, przy ustalaniu budżetu na wdrożenie CRM należy brać pod uwagę szereg kosztów związanych z całym procesem, a nie tylko kwoty wymagane do opłacenia związane z licencjami na oprogramowanie.

W kolejnym odcinku naszego programu telewizyjnego „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” przybliżamy naszym widzom właśnie kwestię wszelkich kosztów, z którymi należy się liczyć, jeśli chcemy odpowiednio zaprojektować i wdrożyć system CRM.

Przemyślany, przygotowany odpowiednio wcześnie oraz zabezpieczony budżet na wdrożenie CRM jest jednym z kluczowych elementów decydujących o sukcesie całości procesu. Brak wiedzy na temat możliwych kosztów, które mogą wystąpić przed i w trakcie wdrożenia może wpłynąć na rozczarowanie ze współpracy z firmą wdrożeniową. Dlatego będąc w pełni uczciwą firmom względem naszych Klientów pragniemy szerzyć wiedzę na temat wszelkich możliwych kosztów, które należy wziąć pod uwagę podczas wdrożenia CRM. Zdajemy sobie sprawę, że im więcej przekażemy Państwu naszego know-how, tym lepiej każda firma będzie mogła się przygotować do procesu wdrożenia nowego systemu informatycznego. To z kolei zdecydowanie wpływa na cały aspekt komunikacyjny pomiędzy klientem a firmą wdrożeniową. Pozwala unikać nieporozumień i niedopowiedzeń.

W odcinku powiemy i wyjaśnimy jakie koszty należy brać pod uwagę z punktu widzenia:

  • Licencji na oprogramowanie
  • Analizy przedwdrożeniowej
  • Zaangażowania pracowników Klienta
  • Potrzebnej infrastruktury pod system CRM
  • Prac deweloperskich
  • Szkoleń
  • Supportu

Poruszymy także niewygodną dla niektórych producentów CRM kwestię związaną z ukrywaniem niektórych opłat przez oferentów tak, aby na pierwszy rzut oka system CRM wyglądał na konkurencyjny cenowo produkt.

Wykorzystując nasze know-how wynikające z wieloletniego doświadczenia eVolpe w zakresie konsultingu i wdrożeń systemów CRM, jesteśmy w stanie pomóc każdej firmie w kompleksowym procesie wyboru i wdrożenia CRM.

Usługi eVolpe

Wykorzystując nasze know-how wynikające z wieloletniego doświadczenia eVolpe w zakresie konsultingu i wdrożeń systemów CRM, jesteśmy w stanie pomóc każdej firmie w kompleksowym procesie wyboru i wdrożenia CRM.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami:

Scroll to Top